• Protos 380 KIT - STD/EVO

XL Power Protos 380 Standard/Evo

Wariant
1329.00
szt.
Wysyłka w ciągu 7 dni
Cena przesyłki 15
Paczkomaty InPost 15
Kurier 25
Dostępność 2 szt.
EAN 8596450079052
Własny kod GRC0245/116

Protos 380 V2 STD/EVO to wysokowydajny helikopter RC z napędem elektrycznym klasy 380, który może współpracować z szeroką gamą silników bezszczotkowych i elektroniki; dlatego – czy to „od razu po wyjęciu z pudełka” czy też z opcjonalnymi częściami – spełni wymagania zarówno początkującego pilota, jak i doświadczonego pilota 3D i jest gotowy do pracy z jego ulubionym i sprawdzonym sprzętem. Wiele koncepcji projektowych z Protos 700 Maxx V2 zostało zmniejszonych i uwzględnionych w Protos 380, takich jak podwozie „Gorilla”, zewnętrzny napinacz paska, przekładnia dwupaskowa lub magnetyczny system mocowania baldachimu. Inne aktualizacje: nowe ramy zapewniają inną geometrię serwa i przesunięcie ciężaru w stronę przodu heli, co poprawia CG; duża komora ESC, w zestawie znajdują się najnowsze sztywne łopatki ogonowe, zapewniające lepszą wydajność ogona i kontrolę w wymagających lotach 3D.

Cechy Protosa 380STD V2:

Głowica wirnika głównego bez Flybarless

Tarcza sterująca CCPM 120°

Sztywny płatowiec z bokami z włókna węglowego o grubości 1,5 mm

Przekładnia z podwójnym paskiem

Do zębatek 20–25T (wał silnika 3,5 lub 5 mm); Wałek zębaty 22T w zestawie

Koło główne 120T, koło autorotacyjne 94T, koło tylne 22T (opcjonalnie 21T)

Nadaje się do łopat wirnika głównego o średnicy 325–380 mm

Zewnętrzny napinacz paska tylnego

Opcje montażu serwa Mini i Micro Tail

Duża komora ESC

W zestawie łopaty wirnika ogonowego o średnicy 67 mm

Taca akumulatora ładowana z przodu/tyłu

Magnetyczne uchwyty do baldachimu

Elegancka kabinka

Wytrzymałe kompozytowe podwozie „Gorilla”.

 

Cechy Protosa 380EVO V2:

Głowica wirnika głównego bez Flybarless

Tarcza sterująca CCPM 120°

Sztywny płatowiec z bokami z włókna węglowego o grubości 1,5 mm

Wyjątkowo sztywny wysięgnik tylny z formowanej rurki węglowej

Przekładnia z podwójnym paskiem

Do zębatek 20-25T (wał silnika 3,5 lub 5 mm); Wałek zębaty 22T w zestawie

Koło główne 120T, koło autorotacyjne 94T, koło tylne 22T (opcjonalnie 21T)

Nadaje się do łopat wirnika głównego o średnicy 325-380 mm

Zewnętrzny napinacz paska tylnego

Opcje montażu serwa Mini i Micro Tail

Duża komora ESC

W zestawie łopaty wirnika ogonowego o średnicy 67 mm

Taca akumulatora ładowana z przodu/tyłu

Magnetyczne uchwyty do baldachimu

Elegancka sportowa kabinka

Wytrzymałe kompozytowe podwozie „Gorilla”.

 

Zestaw zawiera: Kompletny zestaw części mechanicznych/płatowca, łopaty wirnika ogonowego i instrukcja; nie obejmuje: łopatek głównego wirnika, silnika bezszczotkowego i elektroniki.

Średnica wirnika głównego (łopaty 380 mm) - 864 mm

Średnica wirnika ogonowego (łopatki 67 mm) - 181 mm

Długość - 800 mm

Szerokość - 110 mm

Wysokość - 235 mm

Waga [g] 1300