- Kategorie
-
Nimbus 550 kit
Wysyłka w ciągu | 7 dni |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 2 szt. |
Kod kreskowy | GRC0246/117 |
EAN | 8596450080386 |
Własny kod | GRC0246/117 |
Nimbus 550 to wysokowydajny helikopter RC z napędem elektrycznym klasy 550, który może współpracować z szeroką gamą silników bezszczotkowych i elektroniki; dlatego – czy to „od razu po wyjęciu z pudełka” czy też z opcjonalnymi częściami – spełni wymagania zarówno początkującego pilota, jak i doświadczonego pilota 3D i jest gotowy do pracy z jego ulubionym i sprawdzonym sprzętem.
Sercem tego modelu helikoptera RC jest jednoczęściowy blok łożyskowy z aluminium 7075 i zespół mocowania serwa. Zapewnia to doskonałą sztywność i wytrzymałość ramy i układu napędowego z włókna węglowego. Drobne, ale ważne detale, takie jak łożyska wału głównego wyposażone w dwurzędowe łożyska skośne, zwiększają trwałość i zapewniają długą żywotność.
Tarcza sterująca CCPM o kącie 120° jest sterowana przez trzy mini serwa i wysoce precyzyjny układ połączeń. (Przy użyciu opcjonalnego zestawu sterowanie cykliczne można przekształcić w serwa o standardowym rozmiarze.) W ten sposób przekształca się w konfigurację mechaniczną, która maksymalnie ogranicza interakcję ze sterowaniem. Główne ramiona chwytu są zaprojektowane tak, aby wyginały się lub łamały podczas zderzenia, aby zapobiec uszkodzeniu innych (droższych) części helikoptera.
Rama helikoptera zbudowana jest z ram z włókna węglowego o grubości 2,5 mm w górnej części i ramy z włókna węglowego o grubości 2 mm w dolnych częściach, co zapewnia niezrównaną wytrzymałość i trwałość ramy bez niepotrzebnego zwiększania ciężaru.
Kaseta akumulatorowa Nimbus 550 może być ładowana od przodu lub od tyłu, co umożliwi zasilenie helikoptera bez konieczności zdejmowania osłony.
Używając odpowiedniego silnika i ESC, Nimbus 550 może latać na akumulatorach lotniczych z ogniwami LiPo 6S, 8S, 10S, a nawet 12S.
Solidna głowica wirnika głównego pozwala na montaż łopatek o średnicy 515–570 mm; dzięki opcjonalnemu zestawowi modernizacyjnemu można zwiększyć wysokość do 620 mm.
Belka ogonowa nie wymaga podpórek dzięki mocnej rurze węglowej o średnicy 27 mm. Tylna skrzynia biegów jest zamontowana w jednoczęściowej aluminiowej obudowie, co ułatwia montaż i konserwację.
Cechy NIMBUS 550 V2 (serwa midi):
Głowica wirnika głównego bez Flybarless
Tarcza sterująca CCPM 120°
Sztywny płatowiec z bokami z włókna węglowego (górna część 2,5 mm, dolna część 2,0 mm)
Wyjątkowo sztywny wysięgnik tylny z rurki węglowej o średnicy 27 mm
Do zębatek 11-13T (wał silnika 5 lub 6 mm); Wałek zębaty 12T w zestawie
Przekładnia główna 106T, koło autorotacyjne 60T, koło ogonowe 13T
Nadaje się do łopat wirnika głównego o średnicy 515–570 mm
Pas ogonowy o szerokości 6 mm
Nadaje się do łopatek wirnika ogonowego o średnicy 80–95 mm
Taca akumulatora ładowana z przodu/tyłu
Akceptuje pakiety lotnicze 6–12S LiPo
Elegancka, sportowa kabinka
Trwałe podwozie
Cechy NIMBUS 550 V2 (serwo standard):
Głowica wirnika głównego bez Flybarless
Tarcza sterująca CCPM 120°
Sztywny płatowiec z bokami z włókna węglowego (górna część 2,5 mm, dolna część 2,0 mm)
Wyjątkowo sztywny wysięgnik tylny z rurki węglowej o średnicy 27 mm
Do zębatek 11-13T (wał silnika 5 lub 6 mm); Wałek zębaty 12T w zestawie
Przekładnia główna 106T, koło autorotacyjne 60T, koło ogonowe 13T
Nadaje się do łopat wirnika głównego o średnicy 515–570 mm
Pas ogonowy o szerokości 6 mm
Nadaje się do łopatek wirnika ogonowego o średnicy 80–95 mm
Taca akumulatora ładowana z przodu/tyłu
Akceptuje pakiety lotnicze 6-12S LiPo
Elegancka, sportowa kabinka
Trwałe podwozie
Zawartość zestawu MIDI: Kompletny zestaw części mechanicznych/płatowca (w tym uchwyt cykliki na mini serwo) i instrukcja; nie obejmuje: łopaty wirnika głównego i ogonowego, silnika bezszczotkowego i elektroniki.
Zawartość zestawu STD: Kompletny zestaw części mechanicznych/płatowca (w tym uchwyt cykliki na standardowe serwa) i instrukcja; nie obejmuje: łopaty wirnika głównego i ogonowego, silnika bezszczotkowego i elektroniki.
Dane techniczne:
Długość [mm] 1120
Szerokość [mm] 196
Wysokość [mm] 302
Waga do lotu [g] 2500 - 2900
Waga mechaniki [g] 1560