- Kategorie
-
Futaba T3PV z odbiornikiem
Wysyłka w ciągu | 7 dni |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | GRC0187/95 |
EAN | 4513886028663 |
Własny kod | GRC0187/95 |
FUTABA T3PV to 4. kanałowa aparatura wyposażona w komputer, a co za tym idzie, wiele możliwości i wszechstronność.
CECHY:
SYSTEM TELEMETRYCZNY:
W nadajniku T3PV zastosowano nowo opracowany dwukierunkowy system komunikacji „T-FHSS”.
SYSTEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ SS 2,4 GHZ:
Ustawienie kanału częstotliwości jest niepotrzebne: Przesunięcie kanału odbywa się automatycznie w paśmie 2,4 GHz. Ten system minimalizuje zakłócenia z innych systemów 2,4 GHz.
PAMIĘĆ MODELI DLA 10 MODELI:
Nazwy modeli mogą zawierać do 4 liter, cyfr i symboli. Zawartość aktualnie wybranego modelu danych można skopiować do innego modelu.
KIEROWNICA:
Regulacji neutralnej pozycji kierownicy można dokonać, przesuwając pokrętło trymowania kierownicy w lewo lub w prawo.
PRZEPUSTNICA:
Regulacji neutralnej pozycji przepustnicy można dokonać, przesuwając trymer przepustnicy w górę lub w dół.
TRYMOWANIE KANAŁU-4:
Przy mieszaniu 4WS: Neutralną pozycję tylnego serwa kierownicy można ustawić, naciskając przycisk +/-.
Przy mieszaniu BRK: Neutralną pozycję serwomechanizmu przedniego hamulca można ustawić, naciskając przycisk +/-.
DUAL RATES KIEROWNICA (D/R):
Użyj tej funkcji, aby dostosować ruch kierownicy swojego modelu.
REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH KIEROWNICY (EPA-CH1):
Ta funkcja służy do ograniczenia ruchu serwa w lewo lub w prawo. Ta funkcja skompensuje wszelkie różnice kątów skrętu w prawo lub w lewo lub promienia wynikające z charakterystyki Twojego modelu.
REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH PRZEPUSTNICY (EPA-CH2):
Ta funkcja służy do regulacji ruchu serwomechanizmu do przodu i po stronie hamulca. Każdy kierunek można regulować niezależnie od siebie. Użyj tej funkcji, aby ustawić skok serwa przepustnicy.
REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH KANAŁU-3 (EPA-CH3):
Ta funkcja służy do ograniczenia ruchu serwa w lewo lub w prawo.
REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH KANAŁU 4 (EPA-CH4):
Ta funkcja służy do ograniczenia ruchu serwa w lewo lub w prawo.
MIESZANIE 4WS/BRK (SMX):
Mieszanie 4WS jest stosowane w samochodach gąsienicowych i innych samochodach o specyfikacji 4WS. Pierwszy kanał steruje przednim bocznym sterowaniem, a czwarty kanał steruje tylnym bocznym sterowaniem. Mieszanie hamulców (BRK) jest stosowane, gdy przednie i tylne hamulce muszą być regulowane niezależnie, na przykład w samochodach 1/5 GP itp. To mieszanie wykorzystuje drugi kanał do sterowania tylnymi hamulcami i czwarty kanał do sterowania przednimi hamulcami.
REWERS SERWA KIEROWNICY:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwa układu kierowniczego.
REWERS PRZEPUSTNICY:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwa przepustnicy.
REWERS SERWA KANAŁU-3:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwomechanizmu kanału 3.
REWERS SERWA KANAŁU-4:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwomechanizmu kanału 4.
EXPO KIEROWNICY:
Ta funkcja służy do zmiany czułości serwa kierownicy wokół pozycji neutralnej.
EXPO PRZEPUSTNICY:
Ta funkcja zmienia czułość serwa przepustnicy w kierunku do przodu po stronie spustu przepustnicy i po stronie hamulca.
ABS:
Ta funkcja symuluje hamowanie w pełnym rozmiarze samochodu poprzez szybkie włączanie i wyłączanie hamulca. Model zatrzymuje się tak szybko, jak to możliwe bez poślizgu.
ODBIORNIK:
R304SB :
ROZMIAR:
35,1 mm x 23,2 mm x 8,5 mm
WAGA:
6,6 g
NAPIĘCIE ROBOCZE:
DC 4,8 V-7,4 V
R203GF :
S-FHSS/FHSS (automatyczne wykrywanie)
ROZMIAR:
39 x 26 x 10 mm
WAGA:
8 g
NAPIĘCIE ROBOCZE:
Napięcie stałe 4,8–7,4 V
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
- Aparatura
- Wybrany Odbiornik
- Mini śrubokręt