• Futaba T3PV z odbiornikiem

Futaba 3PV z odbiornikiem

Odbiornik
549.00
szt.
Wysyłka w ciągu 7 dni
Cena przesyłki 15
Paczkomaty InPost 15
Kurier 25
Dostępność 3 szt.
EAN 4513886028663
Własny kod GRC0187/95

FUTABA T3PV to 4. kanałowa aparatura wyposażona w komputer, a co za tym idzie, wiele możliwości i wszechstronność.

 

CECHY:
SYSTEM TELEMETRYCZNY:
W nadajniku T3PV zastosowano nowo opracowany dwukierunkowy system komunikacji „T-FHSS”.

SYSTEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ SS 2,4 GHZ:
Ustawienie kanału częstotliwości jest niepotrzebne: Przesunięcie kanału odbywa się automatycznie w paśmie 2,4 GHz. Ten system minimalizuje zakłócenia z innych systemów 2,4 GHz.

PAMIĘĆ MODELI DLA 10 MODELI:
Nazwy modeli mogą zawierać do 4 liter, cyfr i symboli. Zawartość aktualnie wybranego modelu danych można skopiować do innego modelu.

KIEROWNICA:
Regulacji neutralnej pozycji kierownicy można dokonać, przesuwając pokrętło trymowania kierownicy w lewo lub w prawo.

PRZEPUSTNICA:
Regulacji neutralnej pozycji przepustnicy można dokonać, przesuwając trymer przepustnicy w górę lub w dół.

TRYMOWANIE KANAŁU-4:
Przy mieszaniu 4WS: Neutralną pozycję tylnego serwa kierownicy można ustawić, naciskając przycisk +/-.
Przy mieszaniu BRK: Neutralną pozycję serwomechanizmu przedniego hamulca można ustawić, naciskając przycisk +/-.

DUAL RATES KIEROWNICA (D/R):
Użyj tej funkcji, aby dostosować ruch kierownicy swojego modelu.

REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH KIEROWNICY (EPA-CH1):
Ta funkcja służy do ograniczenia ruchu serwa w lewo lub w prawo. Ta funkcja skompensuje wszelkie różnice kątów skrętu w prawo lub w lewo lub promienia wynikające z charakterystyki Twojego modelu.

REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH PRZEPUSTNICY (EPA-CH2):
Ta funkcja służy do regulacji ruchu serwomechanizmu do przodu i po stronie hamulca. Każdy kierunek można regulować niezależnie od siebie. Użyj tej funkcji, aby ustawić skok serwa przepustnicy.

REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH KANAŁU-3 (EPA-CH3):
Ta funkcja służy do ograniczenia ruchu serwa w lewo lub w prawo.

REGULACJA PUNKTÓW KOŃCOWYCH KANAŁU 4 (EPA-CH4):
Ta funkcja służy do ograniczenia ruchu serwa w lewo lub w prawo.

MIESZANIE 4WS/BRK (SMX):
Mieszanie 4WS jest stosowane w samochodach gąsienicowych i innych samochodach o specyfikacji 4WS. Pierwszy kanał steruje przednim bocznym sterowaniem, a czwarty kanał steruje tylnym bocznym sterowaniem. Mieszanie hamulców (BRK) jest stosowane, gdy przednie i tylne hamulce muszą być regulowane niezależnie, na przykład w samochodach 1/5 GP itp. To mieszanie wykorzystuje drugi kanał do sterowania tylnymi hamulcami i czwarty kanał do sterowania przednimi hamulcami.

REWERS SERWA KIEROWNICY:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwa układu kierowniczego.

REWERS PRZEPUSTNICY:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwa przepustnicy.

REWERS SERWA KANAŁU-3:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwomechanizmu kanału 3.

REWERS SERWA KANAŁU-4:
Ta funkcja odwraca kierunek obrotów serwomechanizmu kanału 4.

EXPO KIEROWNICY:
Ta funkcja służy do zmiany czułości serwa kierownicy wokół pozycji neutralnej.

EXPO PRZEPUSTNICY:
Ta funkcja zmienia czułość serwa przepustnicy w kierunku do przodu po stronie spustu przepustnicy i po stronie hamulca.

ABS:
Ta funkcja symuluje hamowanie w pełnym rozmiarze samochodu poprzez szybkie włączanie i wyłączanie hamulca. Model zatrzymuje się tak szybko, jak to możliwe bez poślizgu.

 

ODBIORNIK:

R304SB :

ROZMIAR:

35,1 mm x 23,2 mm x 8,5 mm

WAGA:

6,6 g

 NAPIĘCIE ROBOCZE:

DC 4,8 V-7,4 V

 

R203GF :

S-FHSS/FHSS (automatyczne wykrywanie)

ROZMIAR:

39 x 26 x 10 mm

WAGA:

8 g

NAPIĘCIE ROBOCZE:

Napięcie stałe 4,8–7,4 V


ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:

- Aparatura

- Wybrany Odbiornik

- Mini śrubokręt