- Kategorie
-
Bristell B23
Wysyłka w ciągu | 7 dni |
Cena przesyłki | 40 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | GRC0194/108 |
EAN | 8596450035508 |
Własny kod | GRC0194/108 |
Bristell B23. Prawie gotowa do lotu półmakieta (1600 mm rozpiętości skrzydeł) czeskiego dwumiejscowego samolotu szkolno-treningowego. Wykonane z ekspandowanej poliolefiny (EPO) wzmocnionej węglem; Silnik bezszczotkowy KAVAN C3548-750, śmigło z trzema łopatami 10x6”, R-50SB ESC i 7 mikro serw. Sterowanie lotkami, klapami, sterem wysokości, sterem kierunku i przepustnicą; sterowana zwrotnica nosowa, światła LED. Przygotowany pod akumulatora 4S LiPo 2600–3300mAh (co najmniej 30C nie zawarty w zestawie ).
W 2009 roku znany czeski konstruktor lotniczy Milan Bříštěla wraz z synem Martinem założył firmę BRM AERO Ltd. Ich pierwszy samolot Bristell Classic, elegancki ultralekki dwumiejscowy dolnopłat z trójkołowym podwoziem, okazał się oszałamiającym sukcesem (ponad 600 sprzedanych na całym świecie). Od tego czasu firma stale się rozwija i poszerza swoją linię produktów. Najnowszym nabytkiem jest Bristell B23, dwumiejscowy, całkowicie metalowy dolnopłat z kompozytowym podwoziem głównym certyfikowanym zgodnie z EASA CS-23/U.S. 14 CFR (FAR) Część 23. „Pełnowymiarowy” B23 z nowoczesnym, przeszklonym kokpitem i najnowszą awioniką jest doskonałym trenerem dla szkół latania, a także wygodnym samolotem do latania i dalekich podróży. A teraz możesz cieszyć się lataniem modelem tego pięknego samolotu o rozpiętości skrzydeł 1600 mm, napędzanym silnikiem bezszczotkowym.
Kadłub z pianki EPO, całkowicie wzmocniony włóknem węglowym, jest wyposażony w bezszczotkowy silnik KAVAN C3548-800, trzyłopatowe śmigło 10x6” i KAVAN R-50SB ESC wyposażony w potężny SBEC niezbędny do zasilania wszystkich 7 serw na pokładzie. Odpinany daszek zabezpieczony jest szpilką z przodu i dwoma zatrzaskami z tyłu. Przedział kokpitu oferuje dużo miejsca na odbiornik i pakiet lotniczy.
Dwuczęściowe skrzydło EPO jest wzmocnione karbonowymi prętami i połączone ze sobą karbonowym łącznikiem rurowym. Skrzydło jest przymocowane śrubami do kadłuba. Lotki i klapy sterowane są za pomocą dwóch par serw zamontowanych w skrzydle napędzanych krótkimi popychaczami; zainstalowane są również światła LED pozycyjne i lądowania.
Usterzenie wykonane jest z pianki EPO. Serwa steru kierunku i steru wysokości są zamontowane w statecznikach.
Podwozie trójkołowe ma sterowaną goleń przednią z drutu stalowego i aluminiowe golenie główne; wszystkie koła mają ładne obudowy na koła.
B23 jest napędzany silnikiem bezszczotkowym KAVAN C3548-800 z KAVAN R-50SB 50A ESC.
Do lotu Bristell B23 potrzebny będzie pakiet lotniczy 14,8 V 2600-3300 mAh (przynajmniej 30C nie zawarty w zestawia ).
Będziesz też potrzebował co najmniej 6-kanałowego zestawu RC do sterowania B23; Nawet radio bez komputera wystarczy, ponieważ serwa lotek, klap, steru kierunku i sterowanego przedniego podwozia są sterowane przez jeden kanał (połączone za pomocą wstępnie zainstalowanej płytki przyłączeniowej). Co najmniej 7-kanałowe radio komputerowe będzie działać najlepiej; niezależne sterowanie lotkami i serwomechanizmem klap pomoże Ci w pełni cieszyć się swoim B23. Na szczęście nawet radia klasy podstawowe/przyjazne dla budżetu, takie jak Radiolink AT9S lub AT10II, Futaba T6K lub T10J, zawierają dziś wszystkie niezbędne miksery. W takim przypadku będziesz musiał połączyć serwa lotek i klap za pomocą czterech przedłużaczy o długości 15-30 cm. Instrukcja obsługi zawiera dokładnie przetestowaną tabelę ustawień, aby pomóc Ci łatwo ustawić B23.
Zawartość zestawu ARF: Kadłub EPO z silnikiem bezszczotkowym, ESC 50A, 3-łopatowe śmigło 10x6" i 3 serwa zainstalowane, skrzydło EPO z zamontowanymi 4 serwomechanizmami i światłami LED, statecznik poziomy EPO, podwozie i instrukcja obsługi
Dane techniczne:
Rozpiętość skrzydeł 1600mm
Długość 1151mm
Waga 2100g
Powierzchnia skrzydła 36,8 dm2
Kontrolowane funkcje Ster kierunku,Lotki,Klapy,Ster wysokości, Motor, ( przednia goleń )